Montag in der Sonne

Hallo!
 
Heute habe ich in der Schule gewesen och sen var det sol och vår och varmt (13 grader!!). Vi var ett gäng som efter skolan promenerade till stadsdelen Pempelfort där vi åt lunch följt av en promenad längs med Rhen. Det slutade med att vi satte oss på en mur där vi lapade sol och enades om att våren nått till Ddorf. 
 
Igår var det dock inte lika fint väder. Då hängde regnet i luften men jag och Emma lät oss inte hindras av det utan vi gick en promenad genom Volkgarten bort till där jag kommer bo från och med mars. Det var välbehövligt att efter ha hängt i grupper i en hel vecka träffas på egen hand. Jag är ju vanligtvis en person som gärna umgås ensam med personer, tycker jag får så mycket ut av samtalen då, och så var det även nu. Vi avslutade vår promenad med att äta på vietnamesisk restaurang och sen hängde vi hos henne tills jag insåg att jag faktiskt skulle börja rätt tidigt idag. Så bra kväll!
 
Imorgon är min grupp ledig och då ska jag och Lina ha pluggparty = lära oss cirka en miljon verb. 
 
Tschüss!
 
ps. Jag tog en bild idag! Någonstans runt mediahafen! Dock verkar det som att det inte går att publicera bilder i inläggen på grund av min valda design (så konstigt!) och därför hamnade den högst upp i detta inlägg. Ska överväga att byta design men gillar ju denna...
 
 
* * * | |
#1 - - Emma:

<33

#2 - - Maja:

HALLÅ! Jag följer din blogg slaviskt och nickar igenkännande när du skriver om olika stadsdelar och skolan. Mer bilder skulle vara så najs pga vill nostalgitrippa <3 KRAMAR

Upp