Morgen. gah.

Om ett dygn har jag ingen som helst aning om vad jag gör. Kanske sitter jag på min säng och slösurfar i det rummer jag hyr i Düsseldorf via airbnb. Eller så är jag redan ute på stan och försöker leta mig fram bland främmande gator. Ingen vet. Nervositeten har börjat komma på riktigt, hoppas nerverna lugnar sig lite när jag väl är på flygplanet.
 
Igår hade jag en supermysig kväll med den bästa orkestern i hela Lund (och världen). Jag blev så himla glad att så många kom och det var mysigt att ha många fina vänner samlade på ett och samma ställe. Idag tar jag vara på de sista timmarna på bästa sätt, genom att hänga i lägenheten och dricka te med Maja. Som jag kommer sakna henne. Och ikväll kommer mamma som ska göra mig sällskap till flygplatsen imorgon. Sen lyfter flygplanet och jag lyfts ur min comfortzone. Ändå lite läskigt. Ändå lite spännande. Vi hörs när jag är framme!
 
Tschüss!
 
 
* * * | |
Upp