Krank

Riktigt dålig uppdatering här. När jag skrev mitt senaste inlägg kändes livet för bra för att vara sant och jag väntade bara på att det skulle vända och nu är jag där antar jag. I förra veckan agerade jag sjukstuga och den här veckan är det jag som är sjuk. De senaste två veckorna har jag alltså inte gjort så mycket mer än att gå i skolan och tagit hand om sjukdom. Kul liv alltså. Nu sitter jag i min källare och har en sådan konstig sjukdomskänsla. Jag har bestämt att stanna hemma från skolan och är ändå så pass frisk att jag ska försöka ta igen lite plugg.
 
Igår var vi i Bonn med klassen men jag var mest i en sjukbubbla och tänkte mest på att jag ville krypa ner i en säng så kanske inte den optimala dagen för ett stadsbesök. Hur som helst besökte vi "Haus der Geschichte" som är ett museum som visar Tysklands historia från andra världskrigets slut fram tills idag. För att vara ett museum var det helt ok! Sen besökte vi en stor Haribobutik (Haribo kommer från Bonn!) innan jag och några till tog första bästa tåg hem. Slut på dagen. 
 
Skriver här igen när jag gör något mer vettigt än snyter mig.
 
Tschüss!
 
 
* * * | |
#1 - - 467:

<3 <3 <3

Upp